Naar de hoofdinhoud

Ik krijg geen wachtwoord reset mail binnen

Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Als je jouw wachtwoord bent vergeten of wilt wijzigen dan kan je uiteraard een wachtwoord reset mail aanvragen. Lees hier hoe je een wachtwoord reset aanvraagt. Het kan voorvallen dat deze mail niet binnenkomt. Dit kan een aantal redenen hebben:

1) Je hebt een typefout gemaakt in het emailadres waarnaar de wachtwoord reset mail opgestuurd moet worden. In dit geval kan je een nieuwe reset email aanvragen nadat je het emailadres hebt gecorrigeerd.

2) Je hebt een wachtwoord reset mail aangevraagd op een emailadres waarop geen account geregistreerd staat. Dit komt voor in de volgende gevallen:

  • Je hebt nooit de accountregistratie volledig voltooid. Hierdoor staat er geen account geregistreerd op het desbetreffende emailadres. Er kan uiteraard geen wachtwoord worden aangevraagd voor een emailadres waarop geen account geregistreerd staat.

  • Je hebt een account geregistreerd onder een ander emailadres. Vaak komt het voor dat men hun persoonlijke- en werkemail door elkaar haalt. Mocht je echt zijn vergeten welk e-mailadres je hebt gebruikt om in te loggen in het portaal, vraag dan aan support@johan.nl welk adres hiervoor gebruikt is.

3) Jouw mailserver accepteert mails vanuit Johan niet. In een enkel geval kan het voorkomen dat jouw mailserver onze mails weigert of in de ongewenste e-mails laat verdwijnen. Controleer dus altijd ook je ongewenste e-mails als je de mail niet binnen ziet komen!

Was dit een antwoord op uw vraag?